اگر پسر نوجوان دارید بخوانید...

شاید بتوان یکی از مهم‌ترین مسوولیت‌ها و وظایفی را که والدین در مقابل نوجوانان خود دارند وظیفه تربیتی آن‌ها به شمار آورد؛ وظیفه‌ای که اگر خوب و درست از عهده آن برآیند، نتیجه‌اش آینده‌ای درخشان و مطمئن برای فرزندان است.
روزنامه سلامت بر این مطلب افزوده است:

حالا اگر می‌خواهید به عنوان والدینی دلسوز و مسئول، آینده جسمی و روانی پسران خود را تأمین کنید، رعایت این نکات را فراموش نکنید:

1) پدر و مادر قبل از................



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 25 بهمن 1393برچسب:اگر پسر نوجوان دارید بخوانید,,,, | 8:8 | نويسنده : ابوعمر |

فرجام بد شارلی ابدو

کشورهایی که طبق قانون آنها توهین به حضرت عیسی علیه‌السلام، ملکه و جان لنون، یهودی‌ستیزی و حتی تحقیق پیرامون “هولوکاست” جرم است چگونه اجازه می‌دهند به پیامبر میلیون‌ها مسلمان توهین شود و امنیت چندین کشور و جامعه به‌خطر بیفتد؟



هفدهم دی‌ماه سال جاری دو فرد مهاجم مسلح با حمله به دفتر مجله‌ی شارلی ابدو در پاریس فرانسوی‌ها را در بهت و هراس فرو بردند. در این حمله که جلسه شورای سردبیری شارلی ابدو هدف آن بود، ۱۲ نفر کشته شدند. سردبیر ارشد مجله و سه نفر از سرشناس‌ترین کاریکاتوریست‌های فرانسه ..........



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 30 بهمن 1393برچسب:فرجام بد شارلی ابدو, | 7:5 | نويسنده : ابوعمر |

دكتر كاري آن اوين يهودي آمريكایي مسلمان شد



أشهد ألا إله إلا الله وأن محمدًا رسول الله"، این ها کلمات شهادتی بودند که دکتر کاری آن اوین، یهودی سابق آمریکایی، بعد از بازگشت به سوی دین اسلام بیان داشت. این داستان یافتن دین صحیح و راستین توسط اوست:

خداوند آفريدگار با نام های زیادی شناخته می شود. او را همواره به خاطر حکمت و داناییش می شناسند. چرا که او همواره با جامعه ی ما با گذشت، محبت و رحمت رفتار کرده است. حال آنکه قدرت آن را داشت كه ما را در جامعه ی آمریکا با جنگی خانمانسوز درگیر سازد تا باور پیدا کنیم که بزرگی و ارزش انسان به خاطر پایبندی و اعتقادش به آفریدگارش است و همین شحصیت روحی انسان ها را می سازد.

داستان با بیان شهادتین توسط من که شیفته ی تونی ریچاردسون، کارگردان نمایشی، بودم شروع شد. ریچاردسون به خاطر بیماری ایدز درگذشته بود. او ........



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393برچسب:, | 9:16 | نويسنده : ابوعمر |

ام ورقه دختر عبدالله انصاری

 

امروز در مدينه غوغاء است، شادی وشادمانی همراه با دلهره وانتظار همه جا را فرا گرفته، زنان ودخترکان مدينه بر دروازه شهر منتظر رسيدن رسول هدايت ورستگاريند. امروز شهرستان با قدوم رسول خدا سر دفتر تاريخ می شود.
ـ آهای مردم ... رسول خدا با دوستش ... آنجا را نگاه کنيد... کنار آن تپه خاکی... دخترکان دايره بدست شروع بسرودن وپايکوبی کردند
طلع البدر علينا من ثنيات الوداع
وجب الشکر علينا ما دعا لله داع
أيها المبعوث فينا جئت بالأمر المطاع
جئت شرفت المدينه مرحباً يا خير داع
اين مردمان زحمتکشی که پيله های دستانشان نشانه صداقت ومردانگی شان است ... مردمانی زحمتکش که زندگی را از زير خروارهای خاک بيرون می کشيدند، رسول خدا را با همان صداقت ومردانگی در آغوش گرفتند.. قلبهايشان ........

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 20 بهمن 1393برچسب:ام ورقه دختر عبدالله انصاری, | 20:20 | نويسنده : ابوعمر |

پیام مولانا مطهری به دنبال اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو»

DSC_0015

به دنبال اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس نبی رحمت -محمد مصطفی صلی الله علیه و سلم- حضرت مولانا مطهری ریاست محترم حوزه علمیه احناف خواف به همراه ائمه جمعه و جماعات و حوزه های علمیه اهل سنت شهرستان خواف در محکومیت این عمل شنیع اطلاعیه ای صادر نمودند که متن آن به شرح زیر است:

این روزها شاهد اقدام نابخردانه نشریه «شارلی ابدو» فرانسوی مبنی بر انتشار تصاویر موهن و کاریکاتوری از پیامبر اکرم (ص) هستیم که خشم و نفرت نزدیک به دو میلیارد مسلمان و تمام افرادی را برافروخت که شناخت درستی از ادیان الهی داشته و مخالف بی عدالتی و افراطی گری هستند.

بدیهی است که این عمل شنیع و دور از عقل، خود ناشی از افراطی گری است و هیچ مناسبتی با آزادی بیان ندارد؛ زیرا اهانت به دیگران و عقاید آنها نمی تواند به معنای آزادی بیان باشد، بلکه معنای انسانیت و آزادی را واژگون نموده، به پائین تر از مرتبه حیوانیت سقوط می دهد.

لازم به ذکر است همانطور که جنایت های هیتلر و ظلم های وارد بر ویتنام و بمباران هیروشیما و نسل کشی در آفریقا و میانمار را به ادیان و اهل آن نسبت نمی دهیم بلکه عمل زشت حاملین آنها می دانیم، زمانی که اعمال غیر اسلامی و غیر انسانی همچون ترور و امثال آن از افرادی مسلمان نما سر زد هیچ ارتباطی به مسلمین و دین و پیامبر اسلام (ص) نخواهد داشت.

ما جامعه روحانیت اهل سنت شهرستان خواف اعم از مدارس علوم دینی و ائمه جمعه و جماعاتهمانطور که اعمال تروریستی را در هر کجا و توسط هر شخص و گروهی انجام گیرد محکوم می کنیم، این عمل غیر انسانی نشریه «شارلی ابدو» را که با انتشار تصاویر موهن، هویت افراطی گری خود را آشکار نموده است به شدت محکوم نموده، از سازمان ملل و سران ممالک و خردمندان جهان خواستاریم قطعنامه ای برای مقابله باتوهین به ادیان، مذاهب و عقاید و شخصیت های دینی به تصویب برسانند.



تاريخ : شنبه 3 بهمن 1393برچسب:, | 8:40 | نويسنده : ابوعمر |

یک میلیارد صلوات بر محبوب

برای فرستادن صلوات کلیک کنید

صلوات بفرستید.کلیک کنید

این آدرس http://www.zikr.ca مربوط به سایتی است که به شما امکان می دهد هر سه ثانیه یک صلوات بر پیامبر اکرم – صلى الله علیه وسلم – بفرستید. 

هر کلیک شما برابر با یک صلوات است.

پروژه ای است برای اینکه تعداد صلواتها به یک میلیارد برسد.

اگر پیامبر را دوست دارید وارد سایت شوید و صلوات بفرستید.



تاريخ : شنبه 4 بهمن 1393برچسب:صلوات , درود بر حضرت محمد , , | 7:34 | نويسنده : ابوعمر |